fredag 9. oktober 2009

These are a few of my favourite things......

Jeg leser alltid bloggen til min tidligere klassevenninne, Torunn. Og for en tid tilbale la hun ut noen av sine favoritt ting fra hjemmet.
Nå er det min tur. :)

Er mer enn middels opptatt av interiør - og elsker å ommøblere og fixe hjemme.
Her er noen av mine favoritt interiørting hjemmefra:

Dette er en forholdsvis ny lyskrone jeg har over "salongen". Litt gitter er det, men ikke så mye at Arild får panikk!



Den store hvite peisen i stuen oppe.
Jeg simpelthen elsker den.. til tross for at den tar masse plass, og er litt gammeldags. Det er noe med den åpne ilden jeg synes er sååå kos:)












Jeg synes skjermen på denne lamen er kjempe kul.....
Den er i imitert slangeskinn.


















Dette er det hyggelige fatet som står på salongbordet vårt. Her er det alltid lys.Både t-lys og kubbelys.











Dette er en flott lysestake i tinn, som vi fikk til bryllupet!















Og til sist en veldig flott og stor vase som jeg får veldig mye skryt for. Alle tror den er kjempe dyr. Jeg er også veldig glad i den, og fikk sjokk når jeg så prisen i butikken... hehe.. den kostet nemlig bare 199,-!



Det var noen interiøsdetaljer i vårt hjem - det neste som står på ønskelisten hos meg er noen nye store puter til sofaen og en lyskrone over spisestuen. Får vel begynne å kikke så smått:)

1 kommentar:

  1. Så koselig at du titter innom meg.
    Morsomt å få se ting fra ditt hjem også.
    Likte spesielt godt "slangeskinns-lampen" - veldig kuul!

    SvarSlett