onsdag 14. oktober 2009

Flere tv-favoritter

Det høres jo ut som om jeg ikke gjør annet enn å se tv.... og i tillegg det mange kaller "søple tv". Får også med meg både nyhets og aktualitetsprogrammer. Og disse seriene ser jeg jo IKKE hver uke. Jeg har et liv, altså....:)

I dag har turen kommet til sitcoms. Også her finnes det favoritter. Dette er kanskje den aller beste "slapp av og nyyyt" tv tittingen man kan tenke seg. Enkel, ukomplisert og humørskapende.

Men mine vaner på denne fronten har endret seg masse med årene. Før så jeg alltid på "FRIENDS", og syntes det var det beste av det beste. Den humoren er nå litt utdatert...
Men jeg har likevel koselige gjensyn med gjengen på dvd i blant.





De klassiske komiseriene som enda står sterkt er min all time favoritt "SEINFELD".
Denne serien er såå intelligent, nytenkend og morsom. Kanskje for spesielt interesserte. Den litt finurlige humoren treffer meg midt i hjertet. Karakterene er uslåelige og handlingen helt ulik noen annen handling.
Bare synd at siste episode er sendt for lengst! :(
Var vel min bror som i utgangs punktet så denne serien, og introduserte meg for den.







Vår felles humorfavoritt i heimen, er "TWO AND A HALF MEN" !
Charlie Sheen spiller hovedrollen i denne utrolig "rett på sak" komedien. Høy underholdningsverdi, gode poenger og bra karakterer. 2 brødre og en liten gutt deler hus litt ufrivillig, og vi tar del i hverdagslige utfordringer og damehistorier.
Det sies jo at hovedrollen er basert på Sheen sitt liv.... han er jo kjent for å ha en del kvinner på samvittigheten.. hehe :)





Andre gode serier er "ALLE ELSKER RAYMOND" & "KONGEN AV QUEENS".

1 kommentar:

  1. Veldig enig:2 and 1/2 men er utrolig morsomt:-)
    Kongen av Queens på en god andreplass.

    SvarSlett