tirsdag 13. oktober 2009

Hva ser du på tv?

Jeg har sikkert mange laster i livet... men en av de største er og blir TV titting.
Min beste venninne har valgt å IKKE ha tv....i tillegg har hun tatt andre merkelige valg også, for hun vil heller ikke spise kjøtt lengre! :)
Jaja.. henne om det.
Jeg kunne uansett ikke klart meg 1 år uten tv.... hadde nok til og med hatt problemer med 1 uke....



Så hva ser jeg så på ?
I dag skal jeg dele mine favoritt "krim/drama/spennings" serier med dere.


24 Dette er jo en sikker vinner for alle som liker action. Jack Bauer er en genial figur, og svært vanedannende. Men å se det på tv har jeg ikke tålmodighet til - de må sees oftere enn det. Vi har sett alle sesongene på dvd - og til og med Arild elsker dem!





HOUSE Skikkelig underholdende legeserie. Mer medisinsk mysterie enn kjærlighet.. men også litt av det. Både jeg og min mann er svært fasinert av denne litt uspiselige Dr. House.
Veldig annerledes enn andre "legesåper".












Grey`s har mange seere. Super romantisk og dramatisk legeserie.
Det er noe med disse kjærlighets intrigene som bare er heeeeelt fengslende!
Her det masse flotte mennesker.. vennskap.. uvennskap.... kjææærlighet...sex.... utroskap... osv.


PRISON BREAK Særlig sesong 1 her er genial - spennende- neglebitende- nesten litt slitsom..... men du vil stadig ha mer... og må se helt til slutten. Så nettopp siste sesong nå - og her var det spennende til siste slutt. Brødrene Scofield er strålende.. sammen med T-bag. (Definitivt den beste karakteren i serien.)




BROTHERS & SISTERS Ble introdusert for denne av min svigerinne, Nina. Og dette er min definitive favoritt!
Familien det handler om her, blir jo nesten som din familie. Man kjenner dem... man ler med dem, gråter med dem, er sinte med dem og ikke minst sinte PÅ dem. Masse intriger, humør og uventede vendinger. Veldig mange bra skuespillere. Her har jeg sett sesong 2, men hører sesong 3 finnes..... :)

Hva ser så du på?
Gi meg gjerne gode serie tips :)

Vi sees !

2 kommentarer:

  1. Hej Kathrine,

    Jag ser lite på TV. Det blir nyheter, sport (alltför lite sport!!) samt några serier då och då.
    Jag ser mer på film och serier jag.. ehh.. "lånat". Har blivit kräsen också och vill ha allt i HD. :p

    Kan rekommendera True Blood http://www.imdb.com/title/tt0844441/ - en serie i sin andra säsong som växer i sin poularitet och binder upp allt fler tittare.

    Jag och Anja tycker annars att Two and a Half Men är ok, enkel underhållning och bra nedvarvning efter en arbetsdag.

    Simpsons still going strong!

    Annars var jag också fast i Lost, Heroes och PB som många andra, men har nu tröttnat.

    Glömde du Housewifes på din lista??

    SvarSlett
  2. Nope.. glemte ikke "Husfruene"!
    Jeg kan se på det... og synes det er underholdene.. men de er langt fra noen favoritt. Kanskje litt lite jentete - for jeg vet mange liker dem godt.

    I neste blogg skal jeg selvsagt ta for meg de sitcoms jeg liker. Og det er ikke få! :)
    Takk for innspill, Magnus.

    SvarSlett