mandag 12. oktober 2009

Jeg vant , jeg vant!


Det er ikke ofte jeg vinner noe. Men i dag, vant jeg søren meg en konkurranse på radio.
På jobb har jeg eget kontor, og har derfor anledning til å høre på radio innimellom slagene. Dvs, at den slås mye av og på. Uansett står alltid på Radio Norge på.
I lunchen i dag hadde Hege Tepstad i Heges formiddag en "nyhets konkurranse".
Hun spilte litt musikk og lurte på hvilken nyhetssak hun var på jakt etter. Svaret var at Steven gately i Boyzone døde i helgen, på Mallorca.
Dermed ringte hun meg opp, og ga meg en DAB radio! :)

Veldig morsomt - og uka fikk en strålende start!!






Mandager en faste treningsdager i vår husholdning - da kickstarter vi uken, med en skikkelig svett økt. Vi trener masse sammen, og har begge stor glede av det. Litt lettere å holde motivasjonen oppe når man har noen å trene med.
Etter trening er det enda masse igjen av kvelden, og lager vi middag og prater. Egentlig er mandager veldig fine dager. Man starter litt med blanke ark - selv om noen mandager gjerne kunne startet med litt farge på arket.

Jeg har en utrolig fin forretningsforbindelse som sa til meg på fredag: " Vi burde jo egentlig være litt lei oss i dag, fordi det er så lenge til vi skal på jobb igjen?!?"
Vel... jeg virkelig nyter helgen. Ikke bare fordi vi har fri, men fordi følelsen av lørdag morgen er helt uslåelig :)
Uansett så setter jeg pris på å ha sånne folk rundt meg, som sprer positiv energi og mener hver enkelt selv må ta ansvaret for å skape gode dager!

Middagen i dag inneholder biff.....fordi Arild ikke fikk det i helgen, må det nå kompenseres.
Derfor lager jeg en enkel og god Biffsalat med feta. Alles behov blir tilfredsstilt.
Dette er veldig restemat etter helgen.. jeg bruker det jeg har i kjøleskapet av grønsaker og frukt.
Lager også en pestodressing i full fart og slår over.
"Fort og gæli", men veldig godt!







I tillegg til at dette er begynnelsen på uken, er dette også en fantastisk tv-kveld. Gleder meg!
(Har planer om å blogge om mine favoritt program ved flere senere anledninger. Jeg elsker nemlig å se tv!)



Ha en strålende mandagskveld - see you :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar