tirsdag 2. februar 2010

Ting dere ikke visste om meg......

Hege, som er gift med min manns fetter skriver også blogg. Veldig koselig, Hege. Jeg følger med :)
Jeg ble litt inspirert av hennes liste på "7 ting dere ikke visste om meg"........Så her kommer min!

7 ting dere ikke visste om meg:

1. Jeg elsker Amerikansk daytime tv.
Dvs Oprah, Tyra, Dr. Phil, alt av såper.Bare synd jeg aldri er hjemme på dagtid og får sett på!

2. Jeg er litt engestelig av meg, man god til å spille tøff.
Redd edderkopper,engstelig for å fly, liker ikke kjøre fort i bil, redd for å stå på ski i sorte løyper.

3. Jeg leser alltid dødsannonsene i avisen!
Gud vet hvorfor, men har alltid gjort det......

4. Jeg liker ikke å møte mange nye mennesker samtidig
Synes virkelig det er grusomt å være et sted hvor jeg nesten ikke kjenner noen... huff & huff!
Min mann beskriver meg som den mest sjenerte utadvendte han kjenner.

5. Jeg er ekstremt konkurranseorientert
Er innstilt på å jobbe hardt for å være best. Gir alt.


6. Jeg liker ikke å gjøre ting jeg ikke kan...
Er veldig opptatt av å alltid ha kontroll. Kall meg gjerne "kontrollfreak"

7. Jeg savner tv på soverommet!
Før hadde vi tv på soverommet, og det er søren meg et stort savn... finnes ikke noe bedre enn å slumre til en middels fiml før an legger seg...Mmmmmm...Zzzzzzz :)




Bare å kaste seg på, dere andre bloggere: Hvilke ting vet jeg ikke om dere?


Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar