torsdag 25. februar 2010

Endelig, endelig!


I dag var en stor dag for meg.
Som dere sikkert har skjønt, så er jeg veldig glad i å lese. Når mine favorittforfattere kommer med nye ting, er jeg av de første i køen.
Nå har jeg jo lest alt av Läckberg så langt.. og i dag fikk jeg fatt i den siste boken hennes "Fyrvokteren".
Egentlig har mitt forhold til denne forfatteren vært ganske likt mitt forhold til min store forfatterhelt Nesbø. Jeg går inn i en "bokboble" med bøkene deres, og opplever en skikkelig rar tomhet når jeg er ferdig. :)
Det er nesten så man gruer seg litt til å begynne å lese, fordi man stadig ser man kommer nærmere slutten... hehe.


Jeg skal i hvertfall kose meg med de første kapitlene i kveld. Er veldig spent på hvordan det har gått med Erica Falck i disse ukene, hvor vi ikke har hatt "kontakt".


Liker dere Nesbø - så liker dere Läckberg. Løp og kjøp!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar