lørdag 2. januar 2010

Godt nytt år - og hvilket spennende år det skal bli!



Da er det allerede dag 2 av 2010, og MIN bursdag! HURRA!
Vet ikke hvordan dere har det med bursdager, men jeg er rett og slett ikke vant til noen store feiringer. Har liksom blitt mindre og mindre viktig med årene. Selvsagt setter man vel pris på å bli husket, men det greier seg lenge i min bok.
Jeg tilhører heldigvis de som IKKE synes det er problematisk å bli eldre. Å være i 30 årene, er for meg helt herlig! :)
Husker godt da jeg fylte 20.... da tenkte jeg at de som var 10 år eldre virkelig var fossiler, og at livet virkelig var på hell.... haha. Ja, så feil kan man ta.
Det er jo først nå jeg "kjenner meg selv", vet hva jeg vil og har noe å gi. En god følelse.


Ingen tvil om at 2009 virkelig har gitt meg mye - og det skal kanskje mye til for å toppe det. Både bryllup og nytt hus. :)
MEN jeg er heldigvis ikke en som hele tiden streber etter å stadig være andre steder enn der jeg faktisk er. Jeg er fornøyd med det jeg har og har oppnådd, og 2010 skal derfor nytes til fulle!


Mamma og jeg lurer hver år på "hva vi vet" når neste nyttårsaften kommer..... Og opp igjennom har vi vel begge fått oss noen overraskelser... på godt og vondt.
Jeg håper derfor 2010 bringer deg det du ønsker, og at det blir et godt år !

Så til alle: Ha et strålende 2010 - og sørg selv for at det blir minneverdig!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med dagen Kathrine!!
    Og jeg kunne ikke vært mer enig....30 er helt topp og jeg føler meg mye bedre med megselv nå enn jeg gjorde for 10 år siden :-)
    Selvom de rundt 20 syns vi er eldgamle......så ett klipp av "unge mødre på TVN" hvor hun ene ikke ville være i barselgruppa fordi der var det bare "gamle kjerringer på 30"...hun skulle bare visst hvor kuule vi er :)

    SvarSlett