torsdag 21. januar 2010

Fantastisk imponerende!


For en tid tilbake så jeg en dokumentar om en ung fjellklatrer som omkom på fjellet K2. Han var der sammen med en liten gruppe nordmenn og sin kjæreste Cecilie, som også er klatrer.
Etter denne tragiske hendelsen på K2, så skrev hun en bok om Rolf og hennes`mange fantastiske turer, og den ene triste.
En vakker bok.. med en rørende historie om bla kjærlighet, med fantastiske bilder.




Nå har søren meg dama krysset Antarktis, for egen maskin!!!
Jeg bøyer meg i støvet for en sterk kvinne, som følger drømmene sine til fulle. Gratulerer, Cecilie!
Jeg kommer ikke til å klatre høye fjell... eller krysse store områder på ski ..... ei heller kommer jeg til å sove i telt i snøen 50 dager i strekk.....Men gud hvilket forbilde du er.
Well done, girl :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar