lørdag 14. november 2009

Skikkelig innevær!



Jeg elsker skikkelig innevær!
Det eneste jeg har gjort i dag som krevde at jeg tok turen utenfor huset, var å trene kl 10.
Deilig å ha det gjort - for da kan jeg med svært god samvittighet late meg og spise deilig mat og diverse snacks resten av dagen.. hehe :)


Når man kikker ut stuevinduet nå, farer tankene tilbake til "bedre dager" på ferie i Italia i sommer. Aaahh..... enda husker jeg luktene fra Sorrento og følelsen av å være på tur som nybakt frue.


















Dette er den nydelige utsikten fra hotellet vårt, mot Sorrento sentrum.
Veldig typisk Amalfi kyst landskap.










Her har vi utsikt fra en annen side av hotellet.
Sjekk de nydelige fargene på blomstene!















Her er utsikten fra en av bøkene jeg leste ved bassenget. Late dager.. i solen..... sukk!
Innrømmer at jeg lengter til sol & varme.





Her har vi vår venn fra baren, som mer enn gjerne kom til solsengen med forfriskninger.
Her får vi servert en duggfrisk øl, og en strawberry daquari.
Gjett hvem som skulle ha hva......


For deg som gjettet at Arild skulle ha øl`en, så kan jeg informere om at du tok fullstendig feil! :)










På vei hjem til Norge, stoppet vi innom Roma. Her måtte vi selvsagt se alt av attraksjoner - deriblant det storslåtte Colosseum.
Her var det selvsagt sinnsykt mye folk, og opplevelsen av å gå i kø var påfallende!
Man lever lenge på gode ferier, skal jeg si dere. Og det er godt å ha bilder så man kan drømme seg tilbake og mimre om morsomme episoder.



Nå skal jeg , hvert øyeblikk, sette i gang med middagsforberedelsene for kvelden.
I dag skal vi spise en spicy asiatisk inspirert laksesuppe, med masse koriander. Og til hovedrett skal vi ha marinert svinenakke, med "double baked potatoes". Skal legge ut oppskrifter.


Ha en strålende lørdag - her går det for øyeblikket i sofa, stearinlys og skøyter på tv! :)

1 kommentar:

  1. Så koselig blogg du har laget deg :) Kommer til å titte innom her innimellom. Artig med oppskriftene du legger ut også.
    Håper alt er bra med deg!
    Klem fra Hege (Kelly)

    SvarSlett