søndag 5. juli 2009

Så spennende dette er!

Ja - da er jeg visst i gang med denne bloggingen :)
Har i grunn tenkt på det lenge, og endelig fikk jeg ut fingeren.

Enda er det litt uvisst hva bloggen skal inneholde. Men jeg tror de som leser, skal bli litt bedre kjent med meg, mine meninger og interesser. Både av stort og smått. Jeg er kjent for å ha ganske mye på hjertet til enhver tid, nemlig.

Men la oss starte med litt info om meg: Jeg er inne i mitt 32. år, har nettopp giftet meg og vært på bryllupsreise, og har kanskje et ganske "vanlig" liv. På godt og vondt.. mest godt!
De største interessene mine, foruten min nye ektemann, er mat og vin. Så jeg skal dele endel av mine favoritt oppskrifter med alle som ønsker seg litt nye middagstips.

Denne uken skjer det mye. Jeg skal bla. selge brudekjolen min..... snufs. Gjetter på at det er noe mange kvinner synes er vanskelig. Og det er mange grunner til det:
1. Man har brukt mye tid, og ikke minst penger på dette plagget.
2. Kjolen representerer en av de viktigste dagene i livet ditt.
3. Den er et hyggelig minne å se tilbake på, den dagen du ikke lengre passer inn i den....
4. Mange drømmer om at en evt datter skal ønske å bære den en dag da hun skal gifte seg.

Men "let`s face it", dere... samme hvor klassisk kjolen er, så kommer ikke din datter (30 år etter du giftet deg), til å ha spesielt stor interesse av den. Kanskje hun til og med vil le, og lure på hva i all verden du tenkte med "back in the day" - Sånn er det bare!
Ja, kjolen representerer selvsagt bryllupsdagen din. Men det er bare snakk om en eneste dag.. det man burde ha fokus på er jo ekteskapet, og årene man har foran seg.
Mulig jeg er litt lite "romantisk" i tankegangen her.... men nå skal herligheten selges.
Det gjenstår bare å finne en brud, som kan ha like stor glede av den som jeg hadde....



Nok en helg er over.. og i morgen venter en ny mandag.
La oss håpe at det blir en fin start på uken, for oss alle:)


Kathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar