fredag 28. mai 2010

Blogg comeback!

Nå er det så mange som har spurt om jeg har sluttet helt å blogge. Det har jeg ikke... bare hatt en liten "blogg ferie": Å nei da, bloggen er ikke død! (Det har bare virket sånn.......)
Det har skjedd så mye siden sist, at man kanskje ikke vet helt hvor man begynner. Positive ting, som måtte være hemmelig en stund.

For de av dere som ikke vet det, så er jeg så heldig å være gravid!
Terminen er i begynnelsen av Oktober - og vi venter en liten gutt. Eller en stor gutt, alt etter som.
Selvsagt en enorm begivenhet i livet, som setter alt på hodet. Uansett hvor forberedt man måtte være, så er det jo ganske så skummelt. :)
Vi gleder oss vanvittig, begge to.
Naturlig nok blir bloggingen fremover preget av dette... og jeg skal forsøke å skildre opplevelsen.
Mat smaker fremdeles godt - så oppskrifter og mattips på alt mulig, dukker selvsagt opp.

Ha en fortsatt fin dag, alle sammen - så høres vi igjen veldig snart!






4 kommentarer:

  1. Det var hyggelig at du var tilbake igjen!!
    Nina

    SvarSlett
  2. Der var du igjen, ja! :) Så hyggelig!

    Takk for super aften her om dagen - må gjentas :)

    Klem (og hils mannen!)

    SvarSlett
  3. Kan få masse barnematoppskrifter av meg som du kan benytte ;-)
    Må treffes snart igjen,har gått i 120 her...

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Gratulerer

    Hilsen www.margimi.blogg.no

    SvarSlett